Translate

måndag 7 november 2016

NaNoWriMo 2016 | Dag 7

Om någon vill lägga till mig som sin NaNo-kompis så heter jag Bokslukaren. Jag finns både på den "vanliga" sidan och på young writers program.

Som jag misstänkte skulle jag inte ha så mycket tid att skriva idag. Totalt blev det drygt en halvtimme. Men, men. Det är bättre än inget. 782 ord blev det i alla fall, så nu har jag totalt 22343 ord.
Mitt problem just nu är att jag inte har någon inspiration. Jag tyckte att det jag skrev idag blev väldigt tråkigt så vi får komma på något bättre tills imorgon. Jag har några scener som jag vet att jag vill ha ed men de kommer inte än och jag ett från förra åker att det kommer bli K A O S om jag börjar hoppa runt så jag vill försöka undvika det. Jag tänker att jag skriver förbi vad som händer lite snabbt.
Nu är vi inne på vecka två och det är oftast den om många tycker är svårast. Så ni ttycker jag att vi tar och tänker på dagens citat. Det du skriver behöver inte bli perfekt, det behöver bara bli skrivit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.