Translate

lördag 27 september 2014

Pretty Little Liars


Antal sidor: 244

Författare: Sara Shepard

Originaltitel: Pretty Little Liars

Serie: Pretty Little Liars #1

Huvudkaraktärer: Emily Fields, Aria Montgomery, Spencer Hastings, Hanna Marin, Alison DiLaurentis

Bokens handlig: Alison, Emily, Aria, Spenser och Hanna är bästa vänner. En dag försvinner Alison och man hittar henne aldrig. Tre år senare börjar Emily, Aria, Spencer och Hanna får sms från någon som kallar sig A. Kan det vara Alison som är tillbaka.

Vad jag tycker: Jag tycker att boken var helt okej. På vissa ställen var boken bra och på andra ställen var boken mindre bra. I vissa kapitel hände det ingenting och jag tror att boken hade varit bättre utan de kapitlen. Jag vet inte heller om jag kommer att fortsätta läsa resten av serien eller inte, jag tycker det verkar tjatigt med så många böcker. Det känns inte som att karaktärerna utväcklas.

Betyg: 3/5


Första meningen i boken: Imagine it’s couple of years ago, the summer between seventh and eighth grade.

Sista meningen i boken: Each said the exact same thing: I’m still here, bitches. And I know everything. –A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.