Translate

onsdag 19 augusti 2015

Jag är tillbaka!!!

Efter ett långt sommarlov här på bloggen är jag tillbaka Jag hade tänkt att blogga en del i sommar, men det blev inte av. Slarviga jag. Nu är jag i alla fall tillbaka och taggar allt som hösten har att komma med.
Först och främst har vi ju bokmässan i september. I november är det NaNoWriMo. Jag var typ med på NaNoWriMo förra året. Jag började nästan en vecka in i november och misslyckades totalt, men i år är jag mer förberedd och hoppas på att det ska gå bättre. I december har jag också planer på att det kommer att komma upp ett projekt på min Booktubekanal, så missa inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.
Om du kommenterade så skulle jag bli jätteglad!