Translate

torsdag 2 november 2017

Ta chansen | 2 november | NaNoWriMo 2017


Idag är det andra dagen på NaNoWriMo och mitt mål med att skriva lite varje dag hela november sket sig innan jag ens hann börja. Så jag skrev ingenting igår, men ska skriva lite nu när jag har bloggat klart (och jobbat på världens hemskaste historieuppgift). Jag börjar typ redan ifrågasätta varför jag deltar i år för jag har så mycket annat att göra, men som citatet säger: ”it is worth taking the risk”, och vad är egentligen det värsta som kan hända. Så om du fortfarande funderar på att delta i NaNoWriMo, ta chansen. Det värsta som kan hända är att du inte lyckas skriva 50 000 ord och världen kommer inte att gå under för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.