Translate

fredag 30 januari 2015

Besatt

Antal sidor: 282

Författare: Anne Cassidy

Originaltitel: Just Jealous

Serie: -

Huvudkaraktärer: Elise Hanson

Bokens handlig: Elise är hemligt kär i sin granne, Carl. En ny amerikans tjej börjar i skolan och Carl blir ihop med henne. Elise bestämmer sig för att sära på dem, till varje pris.
Vad händer när man är beredd att gå hur långt som helst för kärleken?

Vad jag tycker: Jag är ju inte så mycket för verklighetstrogna böcker för jag tycker ofta att det händer för lite i dem och jag var väldigt tveksam till boken den första halvan, men den blev bättre och bättre och i slutet var boken bra. Så jag tycker nog att det var värt att läsa boken bara för att få läsa slutet. Även om det inte var något lyckligt slut.

Bästa karaktären/karaktärerna: Jason Bell, Elise Hanson

Betyg: 3/5

Kaosutmaning: 13. Läs en bok vars titel består av endast ett adjektiv.

Läsutmaning: 1. Läs en bok vars titel består av 1 ord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.