Translate

torsdag 12 januari 2017

3 böcker jag vill ska bli filmer

Du, Bara
Av Anna Ahlund. Tror inte att någon i det svenska bokbloggar-comunityt har missat den här boken. Det är den mest underbara bok någonsin. Läs den!

På ödets vingar
Av Julia Sandström. Detta är en serie high fantasy-böcker som jag läste för flera år sedan. Jag minns att jag gillade dem väldigt mycket, och funderar på att läsa om dem. Tror att det skulle kunna bli en bra film.

Farlig förmåga
Av Jessica Spotswood. Detta är en serie som handlar om tre stycken systrar som är häxor. Ännu en serie som jag tyckte var jättebra när jag läste och det skulle vara roligt att få se den som film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.