Translate

lördag 9 augusti 2014

Vad tycker du om e-böcker??

Har alltid tyckt att e-böcker inte verkar så kul att läsa. Jag har själv aldrig provat men på något sätt fått för mig att det inte är bra. I alla fall så har jag nu lånat en e-bok på Elib som är ett bibliotek på nätet där man kan låna e-böcker. Hade inte tillgång till mitt bibliotek eftersom min familj fortfarande är i våran sommarstuga och jag tycker inte att biblioteket här i staden inte är så bra. (Jag tycker att det är ganska rörigt)
Jag lånade i alla fall På gränsen av Johanna Strömqvist. Det är ungefär ett år sedan jag läste Smittad och detta är en fortsättning på den boken. tyckte att Smittad var en bra bok och jag hoppas att denna är minst lika bra. Kommer att skriva ett inlägg när jag läst ut boken om hur jag tycker att det var att läsa en e-bok. Jag läser på mobilen och inte på dator eller surfplatta. jag vet inte vilket av dem som är bäst, men du får gärna kommentera vad du tycker om e-böcker, och var du föredrar att läsa på (dator, surfplatta eller mobil), om du nu har läst e-böcker någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.