Translate

fredag 6 mars 2015

3 böcker jag borde ha läst, men inte har än

Harry Potter
Det säger ju sig självt. Varför har jag aldrig läst Harry Potter? Alla säger att den är bra, jag tycker att den verkar bra och jag gilla magi.

The infernal devices
Jag har redan läst de tre första böckerna i The mortal instruments och tyckte de var bra. Jag planerar att läsa ut serien i år och sen får jag ta tag i The infernal devices. Jag kan inte fatta att jag inte ens har läst ut The mortal instruments…

Rör mig inte - trilogin
Den har fått jättebra recensioner och alla verka gilla den. Nu har jag den ju dessutom stående i bokhyllan. Jag kanske tar den snart.

2 kommentarer:

  1. Alla tre tillhör mina favoritserier! The Infernal devices är ännu bättre än The mortal instruments :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en kompis som älskar alla Clares böcker och hon har tjatat på mig att läsa The Infernal Devices ett bra tag nu.

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.