Translate

lördag 21 mars 2015

Bokiga frågor #11

Det här är en liten ”serie” där jag svarar på bokiga frågor. Jag lägger upp ett inlägg varje vecka på lördagar. Om du vill får du gärna hänga på. Svara då på Veckans fråga på din blogg och länka hit. Skriv också gärna en kommentar så att jag kan hitta och läsa ditt inlägg.

Veckans fråga: Köper eller lånar du helst böcker?

Det som är bra med att låna böcker är att det inte kostar någonting. Jag kan ju läsa hur mycket som helst och måste inte köpa nytt hela tiden. Samtidigt så gillar jag att ha böckerna i mitt rum, i bokhyllan. De är fina att titta på och de är bara dina. Det är en helt annan känsla att läsa en egen bok än att låna på ett bibliotek. Det dåliga är att böcker är så dyra, men om jag hade pengar till att köpa alla böcker jag läste så skulle jag nog göra det.

Köper eller lånar du helst böcker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.