Translate

måndag 1 februari 2016

Mitt bokiga Januari 2016

Lästa böcker:
Harry Potter och de vises sten illustrerad utgåva av J. K. Rowling
Athena av Marta Söderberg
Scarlet av Marissa Mayer
Strimmor av hopp av Ruta Sepetys

Lästa sidor: 1266
Tegelstenar (över 500 sidor): -

Bästa bok: Strimmor av hopp av Marta söderberg
Sämsta bok: Athena av Marta Söderberg

Kvinnliga författare: 4
Manliga författare: 0

Lånade böcker: 1
Egna böcker: 3
E-bok/ljudbok: -

Köpta böcker (eller böcker som jag har fått): -

Kommentar: Det började bra med the Biannual Bibliothon först veckan i januari, men sen började skolan samtidigt som boken jag läste inte riktigt fångade mitt intresse. Trots det känns det som att det slutade bra med att jag läste ut strimmor av hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.