Translate

måndag 1 augusti 2016

Mitt bokiga juli 2016

Lästa böcker:
Den viskande dödskallen av Jonathan stroud
Himmelska eldens stag av Cassandra Clare
Harry Potter och halvblodsprinsen av J. K. Rowling
What really happend in Peru av Cassandra Clare & Sarah Rees Brennan
Throne of glass av Sarah J. Maas

Lästa sidor: 2312
Tegelstenar (över 500 sidor): 2

Bästa bok: Den viskande dödskallen
Sämsta bok: What really happend in Peru

Kvinnliga författare: 4
Manliga författare: 1

Lånade böcker: 0
Egna böcker: 5
E-bok/ljudbok: -

Nytillskott:
Harry Potter och halvblodsprinsen av J. K. Rowling
Färjan av Mats Strandberg
Jag går dit du går av Nina Lacour
Eviga glömskans allé av Ritta Jacobsson
Twilightsagan - Den officiella illustrerade guiden av Stephenie Meyer

Kommentar: Den här månaden känns det jättebra. Fem böcker!! Eller, om man ska vara petig 4 böcker och en novell. Alla böcker var så otroligt bra och nu är jag jättepepp på att läsa. Jag har också lyckats få till många härliga nya böcker. Ullared är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.