Translate

fredag 5 augusti 2016

What really happend in Peru


Antal sidor: 42
Författare: Cassandra Clare & Sarah Rees Brennan
Novellsamling: The Bane chronicles #1
Huvudkaraktärer: Magnus Bane
Om novellen: It was a sad moment in Magnus Bane's life when he was banned from Peru by the High Council of Peruvian warlocks. It was not just because the poster wuth a picture of him that were passed around downworld in Peru were so wildly unflattering. It was because Peru was one of his favorite places. He had had many adventures there, and had many wonderful memories, starting with the time in 1791 when he had invited Ragnor Fell to join him for a festive sightseeing escape in Lima.
Vad jag tycker: Jag tycker att det är jättekul att få lära känna Magnus Bane bättre och även fast det inte händer så mycket så är den rolig så man sitter och småler medans man läser. Jag gillar också att det är en liten tecknad serie-sida i början på varje novell. Det var en rolig idé.
Bästa karaktären: Magnus
Omdöme: Bra

Motsatsutmaningen: 35. En bok som är under 100 sidor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.