Translate

fredag 17 mars 2017

4 böcker jag vill läsa i vår

Kampen om Järntronen
Av George R. R. Martin. Jag har redan börjat i den och kommit en tredjedel in i boken, så den här kommer jag nog faktiskt att läsa klart.

Ordbrodösen
Av Anna Arvidsson. Den här boken cirkulerar ju på olika bokbloggar nu och jag har bestämt mig för att inte komma efter och inte läsa den förrän mer än ett år senare, så den ska bli läst i vår.

Lady Midnight
Av Cassandra Clare. Den här boken köpte jag samma vecka som den kom ut, men jag har fortfarande inte läst den. Nu när det har gått ett år och uppföljaren snart kommer så kanske det börjar bli dags att läsa den. Det är det här jag menar med att jag alltid ligger lite efter.

Crown of Midnight
Av Sarah J. Maas. Jag läste första boken i serien i somras och blev inte lika fäst vid den som jag trodde att jag skulle bli. Men jag är fortfarande övertygad om att jag kommer älska den här serien så jag måste fortsätta läsa den snart.


Vad har du för böcker på din lista som du bara måste få läsa i år? Lämna gärna en kommentar och tipsa om dina böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.