Translate

måndag 1 december 2014

Julkalenderbloggstafett!

Visar Julkalenderbloggstafett 2014.jpg

Sofie på Sofies bokblogg har precis som förra året en julkalenderbloggstafett i jul, där olika bokbloggare skriver varje dag. Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva det. Men hon skrev i alla fall att vi gärna kunde publicera schemat för vem som ska hålla i inlägget varje dag före 1 december. Jag vet att det redan är 1 december, men jag har inte haft tillgång till internet på en vecka, så jag publicerar inlägget nu istället. Här är ett schema över vem som bloggar de olika dagarna.

2. Cecilia, Swebook obsession3. Elisabet, Bokvarg4. Maja, We´re all stories in the end5. Djurälskande bokslukare(Jag!)6. Gabriella 7. Andra advent på Sofies bokblogg8. Lauras läsvärd9. Nathalie, Brundells bokhylla10. Elina11. Maria12. Anna, Sagan om sagorna13. Helena, Fiktiviteter
14. Tredje advent på Sofies bokblogg15. Ulrica, Västmanbok16. Matilda gästbloggar på Sofies bokblogg17. Linda, Enligt O18. Velma, Sockerslott19. Agnes bokblogg20. Carola, Barnboksbloggen.se21. Fjärde advent på Sofies bokblogg22. Bokbeate23.24. Alla på Sofies bokblogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.