Translate

onsdag 4 februari 2015

Bokiga frågor #4

Det här är en liten ”serie” där jag svarar på bokiga frågor. Jag svarar på en fråga i varje inlägg och lägger upp inlägg på onsdagar och lördagar. Om du vill får du gärna hänga på.

Vilken bok ångrar du mest att du läste?

Allegiant.
När jag läste Allegiant så gick hela divergentvärlden sönder. Det var på ett sätt skönt att det bara utspelade sig i ”staden”. Allt från divergent var inte divergent längre.
Ändå är det en av de bästa böckerna jag har läst, men trots det så ångrar jag det. Det var på ett sätt bättre när jag inte hade läs Allegiant, att vänta på att få läsa boken och jag kunde fantisera om fortsättningen och ett lyckligt slut. Men slutet blev inte lyckligt och jag gillar verkligen inte det slut som blev.
Därför är det den bok jag ångrar mest att jag läste.


Vilken bok ångrar du mest att du läste?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.