Translate

fredag 6 februari 2015

Jag har inte läst Harry Potter!!!

Ja, det är sant. Jag har inte läst Harry Potter-böckerna.
Ända tills för en vecka sedan så har jag inte ens haft en tanke på att läsa Harry Potter, men mina vänner undrade varför och tyckte att det var jättekonstigt att jag inte hade läst Harry Potter. Och då började jag också undra.
Varför? Jag har inget bra svar på det. Harry Potter verkar ju vara en sådan typ av bok som jag gillar, så varför?
Jag får ta tag i det och börja läsa Harry Potter i år. Jag kan lägga till det som mål för 2015. (Mina mål för 2015 finns här)

Läsa minst 3 av Harry Potter-böckerna

2/3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.