Translate

torsdag 15 september 2016

Throne of glass blir TV-serie

Nåddes i söndags av nyheten att Sarah J. Maas böcker Throne of glass ska bli TV-serie! Jag är supertaggad och i nuläget hoppas jag bara att det inte blir en lika stor katastrof som Shadowhunters.

Såhär står det på Moviezine där du kan läsa hela texten:
Tv-serien ska heta "Queen of Shadows" och följer Celaena Sardothien, en komplex kvinnlig lönnmördare med en mystisk bakgrund. Allt hon vill ha är sin frihet. När en riktig tyrann till kung börjar regera gör Celaena motstånd mot alla de krafter som hotar att förstöra hennes värld. Längs med vägen möter hon vänner, fiender och älskare, men vad alla har gemensamt är att de underskattar hennes färdigheter.


Vad tycker ni om den här nyheten? Är ni lika taggade som jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.