Translate

tisdag 13 september 2016

Top Ten Tuesday

Dagens tema för Top Ten Tuesday är top ten all time favorite fantasy books. Om det är en serie så listar jag hela serien på en punkt.

10. Twilight av Stephenie Meyer
9. The dark artifices (Jag har inte läst den, men det är en Cassandra Clare-bok så jag vet att den kommer vara bra) av Cassandra Clare
8. Throne of glass av Sarah J. Maas
7. Dimensioner av Sofie Berthet
6. Engelsforstrilogin av Mats strandberg och Sara Bergmark Elfgren
5. Lockwood & co. av Jonathan Stroud
4. Miss Peregrines besynnerliga barn av Ransom Riggs
3. The infernal devices av Cassandra Clare
2. The mortal instrument av Cassandra Clare
1. Harry Potter av J. K. Rowling


Kan någon gissa vem min favoritförfattare är??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.