Translate

fredag 28 juli 2017

Summer BiBib 2017 | Fictitious food network | Dauntless chocolate cake



(Svensk undertext tillgänglig)
Tack för att du tittade!

Idag är det den femte dagen på the Biannual Bibliothon och dagens videoutmaning är Fictitious food network. I min video visar jag er att Eric, Ledaren av De tappra, faktiskt gillar att baka, en talang som han skäms en del över. Min plan var från början att göra en lite finare tårta, men eftersom ingredienserna till den tårtan hade blivit för dyra valde jag att göra en enklare chokladtårta. Chokladtårta är ju ändå en grej de tappra har så jag tycker att det blev bra.
Om du vill veta mer om the Biannual Bibliothon har jag en länk till dig här: https://www.youtube.com/channel/UCax5iInFtxgYeqG6MKhTPJg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.