Translate

söndag 3 maj 2015

Böcker jag vill köpa

Har börjat skriva ner de böcker som jag vill köpa. Jag gillar att ha böcker i min bokhylla det enda problemet är att de kostar så mycket. Det är flera böcker som har kommit ut på svenska nu som jag gärna vill ha för att läsa. Jag vill också ha alla Cassandra Clares böcker. Här är en lista på de böcker jag har skrivit ner hittills (obs! Jag har inte sktivit författarna):
  • Half Bad: ondskans son
  • Odinsbarn
  • Enklav
  • De odödligas hunger
  • Sveket
  • Cinder
  • Red Queen
  • Rädda mig inte
  • Sätt mig i brand
  • Eld
  • Nyckeln
  • Allegiant
  • Fallna änglars stad
  • Delad identitet
  • I det okända bor rädslan
  • Stad av Skuggor
  • Stad av Aska
  • Stad av Glas
  • City of Ashes
  • City of Bones
  • City of Glass
  • City of Fallen Angels
  • City of Lost Souls
  • City of Heavenly Fire
  • Clockwork Angel
  • Clockwork Princ
  • Clockwork Princess
  • Tales from the Shadowhunter Academy
  • The Shadowhunter´s Codex
  • The Bane Chronicles
  • Shadowhunters and Downworlders
  • Clockwork Angel graphic novel
  • Clockwork Prince graphic novel
  • Clockwork Princess graphic novel
  • Lady Midnight
  • Chain of Gold
  • Throne of Glass
  • Crown of Midnight
  • Heir of Fire
  • Queen of Shadows
  • Korsad
  • Utvald

3 kommentarer:

  1. Jag säljer Nyckeln i inbundet, tänkte tipsa om det eftersom du ville köpa den ;) (Jag kan även byta bort den)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för erbjudandet men jag känner som du att jag vill ha den i pocket eftersom jag har Cirkeln i pocket.

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.