Translate

lördag 23 maj 2015

Bokiga frågor #17

Det här är en liten ”serie” där jag svarar på bokiga frågor. Jag lägger upp ett inlägg varje vecka på lördagar. Om du vill får du gärna hänga på. Svara då på Veckans fråga på din blogg och länka hit. Skriv också gärna en kommentar så att jag kan hitta och läsa ditt inlägg.

Veckans fråga: Vilken författare skulle du helst vilja träffa?

Jag skulle nog helst vilja träffa Veronica Roth om jag måste välja. För det första så älskar jag hennes böcker. Åtminstone Divergent-trilogin. Veronica Roth är den av de författare som jag är mycket imponerad av som jag vet minst om. Jag vet inte precis vad jag skulle prata med henne om men det skulle vara kul att få träffa henne.


Vilken författare skulle du helst vilja träffa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.