Translate

lördag 16 maj 2015

Bokiga frågor #16

Det här är en liten ”serie” där jag svarar på bokiga frågor. Jag lägger upp ett inlägg varje vecka på lördagar. Om du vill får du gärna hänga på. Svara då på Veckans fråga på din blogg och länka hit. Skriv också gärna en kommentar så att jag kan hitta och läsa ditt inlägg.

Veckans fråga: Har du någon person vars boktips du alltid kan lita på?

På senare tid, sedan jag startade bloggen, så hittar jag mest nya böcker på bokbloggar eller Booktube. Det stora problemet där är att man hittar så många böcker och man vet inte var man ska börja. Men för att svara på frågan: ja, jag har två kompisar som också gillar att läsa och som gillar ungefär samma sorts böcker som jag. Deras boktips kan jag alltid lita på.


Har du någon person vars boktips du alltid kan lita på?

2 kommentarer:

  1. Ärligt talat litar jag inte på någon. ;) Det finns några som har hyfsat synkad boksmak som jag, men det där med böcker och hur man uppfattar dem tycker jag beror jättemycket på vilken tid det är i livet och vilket humör man är. Det kan bli hur fel som helst med bokrekommendationer, även om de kommer från en pålitlig person. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig till viss del. Man har olika boksmak, men jag har aldrig fått något tips från mina kompisar (hittills) som jag har läst och tyckt varit dålig.

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.