Translate

tisdag 29 september 2015

Bokmässan | Jag träffade Boklyckan

Jag hade faktiskt hoppats på att jag skulle träffa Alba från boklyckan på bokmässan sen jag läste ett inlägg på boklyckan där det stod att hon skulle vara på bokmässan på lördagen och söndagen, men jag hade inte trott att jag faktiskt skulle göra det. Jag hade skrivit någon creepy kommentar till henne. Jag är inte riktigt så creepy i verkligheten, det lovar jag.
Jag stod och tittade på böcker i gilla böckers monter och hörde att någon sa att det var någon som känt igen henne från boklyckan eller något sådant. Jag kunde inte hålla mig så jag frågade om det var hon som skrev på boklyckan och vi bytte några ord.
För mig betyder det jättemycket. Jag skulle verkligen vilja lära känna någon annan bokbloggare och nu det var ju i alla fall ett steg på väg. Tack Alba för att du tog de två minuterarna och pratade med mig. Det betyder mer än du tror.

Jag inser nu att jag låter ganska creepy...

2 kommentarer:

  1. Jag snubblade in på det här inlägget nu - fem år senare - och TACK vad jag blev glad av att läsa detta. Gjorde verkligen min dag! Det var självklart otroligt roligt att få träffa dig också och nu blev det ju ingen mässa i år, men jag hoppas att vi kan ses på mässan nästa år :)

    Hoppas på att du börjar bokblogga igen! Vore superkul! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här kommer världens senaste svar. Vilka minnen som väcktes nu när jag läste detta. Det var så länge sedan! Kul att få förgylla din dag lite i alla fall.

      Jag har faktiskt bokbloggen i baktanken lite nu och då, och vill kunna börja igen. Just nu går jag väl mest runt och väntar på att få mer tid så att jag ska hitta göra allt jag vill, men du får hålla utkik! Det kan ju komma upp någon bokrecension någon gång i alla fall!

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.