Translate

måndag 28 september 2015

Låt böckerna beskriva ditt liv

Den här tagen/enkäten är egentligen jättegammal, men jag tyckte att den verkade rolig så jag tar mig friheten att göra den. Den går ut på att man på varje fråga ska svar med en titel från sin bokhylla.

Är du man eller kvinna? 
Ja jag har mens, hurså? Clara Henry

Beskriv dig själv:
Förr eller senare exploderar jag John Green

Hur mår du?
Kär i kärleken Lina Forss

Beskriv stället du bor på:
Pappersstäder John Green

Vart skulle du vilja resa?
Jag ger dig solen Jandy Nelson

Beskriv din bästa vän:
Sötaste Klara Sofia French

Favoritfärg:
Mörk ängel Laini Taylor

Väder just nu:
De odödligas regler Julie Kagawa

Favoritårstid:
Sommaren jag blev vacker Jenny Han

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta?
Den viskande döskallen Jonathan Stroud

Vad betyder livet för dig?
Hur kär får man bli? Katarina von Bredow

Hur är ditt förhållande?
Som jag vill vara Katarina von Bredow

Vad är du rädd för?
Rätt att döda Matt Whyman

Dagens aforism?
Kan vi inte bara låtsas som om ingenting har hänt? Anette Eggert

Vilket råd skulle du vilja ge?
Revolt Suzanne Collins

Hur skulle du vilja dö?
I skuggan av ett ljus Marie Löfgren

Motto:
Det händer nu Sofia Nordin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.