Translate

lördag 8 april 2017

A game of thrones vol. 3


Antal sidor: 180

Författare: George R. R. Martin

Serie: A game of thrones (serieroman) #3

Huvudkaraktärer: Eddard Stark, Jon Snow, Catelyn Stark, Sansa Stark, Tyrion Lannister, Daenerys Targaryen, Arya Stark, Bran Stark,

Bokens handling: Den första boken i A game of thrones finns som serieroman och är då uppdelad i fyra delar. Det här är den tredje delen och den börjar efter att Eddard har blivit huggen i benet.

Vad jag tycker: I början var det lite svårt att hänga med eftersom vissa karaktärer såg lite annorlunda ut mot i serien (finns en förklaring till detta på baksidan av boken), men det blev lite lättare när man lärt sig hur de såg ut. Däremot tyckte jag att vissa bilder var lite röriga och jag gillade inte att de var så mörka. Det var enklare att se på de lite ljusare bilderna. Men en sådan här bok är alltid roligt att ha med i samlingen och jag vill gärna ha resten.

Bästa karaktären: Syrio Forell

Omdöme: Bra

Tjocklek: 1,0 cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.