Translate

måndag 11 september 2017

Klubb död

Bildresultat för klubb död ljudbok



Ljudbok

Längd: 9 timmar

Författare: Charlaine Harris

Uppläsare: Åsa Forsblad Morisse

Serie: Southern Vampire Mysteries (Sookie Stackhouse-serien) #3

Huvudkaraktärer: Sookie Stackhouse,

Bokens handling: På den senaste tiden har stämningen mellan Sookie och hennes pojkvän Bill varit lite kall och nu har Bill försvunnit. Vampyren Eric tror att han vet var Bill befinner sig och han övertalar Sookie att ge sig av för att leta efter honom. Sookie hamnar i Jackson, Mississippi på den hetaste klubben i vampyrkretsar, Klubb Död, där hon ska läsa gästernas tankar för att kanske lyckas ta reda på var Bill finns.

Vad jag tycker: Jag har inte så mycket nytt att säga om den här boken som jag inte har sagt om de två tidigare, men jag börjar definitivt tycka att Sookie och Eric skulle passa bra ihop. Jag tycker att boken var bra, men egentligen inget speciellt. Det är inte en av de böcker som jag får en extra speciell känsla för utan är en i mängden.

Bästa karaktären: Sam Merlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.