Translate

fredag 29 september 2017

Mobilfodral inspirerade av Harry Potter

The Marauder's map

Tom Riddle's diary

Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light

I solemnly swear that I am up to no good

Don't touch my phone muggle

Vita siluetter

Hello. My name is Tom Riddle. I see you have found my iPhone. Good luck destroying this Horecrux.

Idag delar jag med mig av några Harry Potter-inspirerade mobilskal som jag har hittat på Ebay. Jag tycker att alla är väldigt fina och har svårt att välja en favorit, men om jag skulle köpa en just nu så skulle det garanterat vara Tom Riddles dagbok jag skulle köpa.

2 kommentarer:

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.