Translate

onsdag 6 september 2017

Mitt bokiga augusti 2017

Lästa böcker:
Tredje principen av Anna Jakobsson Lund

Ljudböcker:
Död tills mörkret faller av Charlaine Harris
Levande död i Dallas av Charlaine Harris

Lästa sidor: 384

Lyssnad tid: 19 timmar 27 minuter

Tegelstenar (över 500 sidor): -

Bästa bok: Tredje principen

Lånade böcker: 2

Egna böcker: 1

Nytillskott:
Saker ingen ser av Anna Ahlund

Kommentar: Det känns inte som att jag här fått så mycket läst (lyssnat) som jag faktiskt har vilket var en trevlig överraskning. Just nu är jag på god väg in i Anna Ahlunds Saker ingen ser och älskar den. Jag vill ha fler Anna Ahlund-böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.