Translate

fredag 25 mars 2016

Hur mycket planerar du din läsning?

Jag har sett på Booktube personer som visar sin TBR för månaden och jag förstår inte hur. Jag är inte en person som brukar planera min läsning utan jag brukar bara läsa vad jag känner för. Jag skulle inte kunna göra en TBR-video (fast det har jag gjort) för då skulle jag känna att jag behöver läsa just de böckerna och då skulle jag förmodligen inte läsa alls.

Brukar du planera din läsning och i så fall hur? Lämna gärna en kommentar för just nu förstår jag inte hur du lyckas.

2 kommentarer:

  1. Jag planerar mest för recensionsexemplar, de hamnar alltid överst i att-läsa-högen :) Men förutom det försöker jag att inte planera för mycket, jag tycker om att kunna välja det jag känner för just då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, när man läser det man känner för blir läsningen alltid roligare :)

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.