Translate

torsdag 14 juli 2016

Mina läsmål | Halvtidsuppdatering

Mitt första mål är att läsa 40 böcker under 2016 och nu, lite mer än halvvägs in har jag läst 17 stycken. Jag har lite mer än hälften kvar men det är fortfarande inte omöjligt.

Mitt andra mål var är att läsa 5 böcker på engelska och där går det bättre. Hittills har jag läst 3 stycken och jag tvivlar faktiskt inte på att jag kommer att lyckas med det här målet.

Det tredje målet jag satte är att jag ska ha läst alla Harry Potter-böckerna. Jag har läst 5 stycken och jag kommer att läsa de två sista så fort jag har fått tag på böckerna. Om jag inte lyckas med det här kan jag lika gärna sluta med böcker…


Det sista målet jag har är att läsa klart fem serier, och vi kan väl säga att det inte går lika bra som de andra. Jag har läst ut en hittills och det här är det mål som jag har minst chans att klara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.