Translate

lördag 19 augusti 2017

Anteckningsblock inspirerade från The Infernal Devices

Sorry taken by William Herondale

Svart med skuggjägarruna
I am the chosen

His name is not Brother Zachariah, it is James Carstairs. Always.



Idag delar jag med mig av ännu fler nördiga anteckningsblock och de här är inspirerade från The Infernal Devices. Jag ber om ursäkt för att bilderna är suddiga, men det var inget jag kunde göra åt. Alla utom det tredje anteckningsblocket hittade jag på den här sidan: https://www.redbubble.com/shop/the+infernal+devices+spiral-notebooks
Även fast bilden är suddig så gillar jag blocket som det bara är text på och den svarta med en skuggjägarruna på. Vilken är din favorit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.