Translate

måndag 28 augusti 2017

Vad är er relation till fanfiction?

Jag är inte en av dem som läser mycket fanfiction men det finns ändå något med fanfiction som jag gillar. Jag tycker att det är ett häftigt sätt att förlänga en berättelse som man vill ha mer av.
Jag har dock inte blivit så mycket för fanfiction och det beror på många olika anledningar. Först och främst så tror jag att det är för att jag tycker att det är väldigt svårt att hitta något som jag gillar. Det finns så mycket att leta bland i Fanfic-djungeln att det är svårt att veta var man ska börja och det är så blandad kvalitet på de som finns. Vissa är jättebra och andra är mindre bra.

Vad är er relation till fanfiction? Läser du mycket fanfiction själv eller skriver du till och med? Hur ser du på fanfiktion i förhållande till böcker? Det skulle vara jätteroligt att få höra era tankar kring det här och medans du ändå håller på så är det fritt fram att tipsa om någon fanfiction som du tycker är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.