Translate

måndag 3 oktober 2016

Mitt bokiga september 2016

Lästa böcker:
Jellicoe Road av Melina Marchetta

Lästa sidor: 348
Tegelstenar (över 500 sidor): inga
Bästa bok: Jellicoe road

Kvinnliga författare: 1
Manliga författare: 0

Lånade böcker: 1
Egna böcker: 0

E-bok/ljudbok: ingen

Nytillskott:
Harry Potter och dödsrelikerna av J. K. Rowling
Harry Potter and the cursed child av J. K. Rowling, John Tiffany & Jach Thorne
Tredje principen av Anna Jacobsson Lund
Du, bara av Anna Ahlund
Ja jag har mens, hurså? av Clara Henry

Kommentar: Okej, Jag har inte läst så mycket, men jag vet redan nu att i oktober kommer jag att ha läst minst två böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.