Translate

söndag 10 februari 2019

Böcker med manuset till SKAM | Min önskelista


Bildresultat för skam manus

I slutet på förra veckan så snubblade jag över de här SKAM-böckerna på en bokblogg. De har släppt originalmanuset till alla fyra säsonger av SKAM med scener från serien, scener som aldrig blev filmade och scener som inte överlevde redigeringen.

Jag tillhör ju den gruppen som älskade SKAM när det gick, och då bör tilläggas att jag ofta håller mig undan från det som blir så stort hos allmänheten. Men jag såg det och jag älskade det och för varje säsong som gick så blev det bara bättre och bättre.

Trots att jag inte ville att de skulle sluta efter säsong 4 utan ville ha mer som alla andra så är jag ändå glad att de gjorde det. Det värsta som finns är när de fortsätter att producera en serie säsong efter säsong och den blir efter ett tag så går det bara utför istället. Så kort sagt är jag glad att de avslutade serien när de gjorde.

De här är i alla fall tillagt på min önskelista så vi får hoppas att jag kan få dem någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.