Translate

onsdag 21 juni 2017

Bokiga frågor #21

Vilken bok har stått längst i din bokhylla?

Min första tanke var att svara En vampyrs bekännelse av Anne Rice, men sen kom jag på att det är den bok som har stått längst och fortfarande inte blivigt läst.
Den bok som är äldst i min bokhylla tror jag är syskonkärlek av Katarina von Bredow. Jag tror att det snart är fem år sedan jag köpte den och efter som jag inte har kvar några böcker från när jag var liten så tror jag att det är den äldsta.
Nej, vänta. Jag tror att jag har en bok som jag fick när jag gick i tvåan, och i så fall är den äldst, men jag vet inte om den står i hyllan eller under sängen. Jag tror att det står i hyllan så den bok som har stått längst i min bokhylla är Ramla tusen gånger av Ylva Wallin.

Om du har koll på vilken bok som har stått längst i din bokhylla så får du gärna lämna en kommentar och berätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.