Translate

tisdag 27 juni 2017

Harry Potter-inspirerade anteckningsböcker jag vill ha

Jag hoppas att det inte bara är jag som är besatt av anteckningsböcker, och ju finare desto bättre. Här är några Harry Potter-inspirerade anteckningsböcker som jag vill ha. Vilken tycker du är finast? Mina favoriter är Tom Marvolo Riddles dagbok eller Newt Scamaders anteckningsbok.

Efterlyst Sirius Black

Citat om magi

The tales of the three brothers

Newt Scamanders anteckningsbok

Efterlyst Harry Potter

The Quibbler

Hogwarts emblem

The Magical Congress of the United States of America

A history of magic

The marauder's map

Tom Marvolo Riddles dairy

2 kommentarer:

  1. Jag älskar anteckningsböcker! De där var verkligen fina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskar också anteckningsböcker om du inte redan har förstått det av inlägget. Jag har alldeles för många hemma.

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.