Translate

måndag 26 juni 2017

Harry Potter 20 år!

Idag är det den 26 juni 2017 och det är exakt 20 år sedan den alldra första Harry Potter-boken kom ut. Som jag skrev om i ett inlägg för inte så längesedan så har det kommit ut en jubileumsutgåva när Harry Potter fyllde 10 år och en när Harry Potter fyllde 15 (det inlägget finns att läsa här), så självklart har det kommit en ny utgåva till 20-årsjubilet.

Hardbacks

Paperbacks

Den här jubileumsutgåvan gäller bara första boken, men det som är unikt med den är att den finns i alla elevhemmens färger. Om du är Gryffindor, så kan du köpa Harry Potter and the philosopher’s stone i Gryffindors färger och om du är Slytherin så kan du köpa den i Slytherins färger.

Jag personligen tycker att jubileumsutgåvan är jättecool och skulle gärna vilja ha en. Vad tycker ni om jubileumsutgåvan?
För att fira att Harry Potter-böckerna fyller 20 år så har jag också tänkt att det kommer att vara en Harry Potter-vecka här på bloggen så se fram emot 6 magiska inlägg till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.