Translate

söndag 11 oktober 2015

20 dagar kvar till NaNoWriMo



I år taggar jag för att vara med på NaNoWriMo. Förra året fick jag reda på vad NaNoWriMo var en vecka in i november och då var det lite för sent att hoppa på tågen. Men i år är jag jättepepp på NaNoWriMo. Kanske lite för pepp. Jag tror inte att det kommer att gå så bra som jag vill att det ska.
Jag skriver på Young Writer Program, vilket betyder att man själv kan bestämma hur många ord som ska vara ens mål att skriva istället för 50 000 som det är på det vanliga. Ska ni också vara med på NaNoWriMo? Om ni skriver på YWP så skicka gärna en vänförfrågan till mig. Mitt användarnamn är Bokslukaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.