Translate

måndag 12 oktober 2015

5 böcker jag borde ha läst, men inte har än

Narnia
Första gången när jag upplevde narnia var när jag gick i tvåan och var med skolan och tittade på teater. Sen har jag det senaste halvåret tyckt att det vore kul att läsa böckerna.

Percy Jackson
Jag vet att de här böckerna är skrivna för 9-12-åringar, men det är Harry Potter också. Det är många som gillar böckerna och de är jättepopulära.

Sagan om ringen
Japp. Jag har inte läst böckerna och jag har inte sett filmerna. Jag vet. Det är sorgligt.

Throne of glass
En jättepopulär serie som jag gärna vill läsa men då den inte finns på svenska har det inte blivit av än.

Sagan om is och eld
Sedan jag hörde talas om den här serien första gången har jag velat läsa den, och jag har ingen som helst ursäkt till varför jag inte har läst den än.

2 kommentarer:

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.