Translate

måndag 5 oktober 2015

Bokmässan | Jag fick inte Clara Henrys bok signerad

Bildresultat för ja jag har mens hurså
En av de grejer jag ville när jag åkte till bokmässan var att få Clara Henrys bok signerad. Men det blev inte så. Jag stod och väntade på att få en bok signerad av Laini Taylor och därför missade jag när Clara stod i en monter och pratade. Efter det skulle hon signera och kön var jättelång.
Jag tänkte inte så mycket på det utan köpte boken och tänkte ställa mig i kö, men då säger en av de som jobbade i den montern att kön är stängd för att den var för lång. Fatta vad irriterande. Då blev inte den boken signerad då…
Jag kom på att jag skulle kunna fråga Clara om hon kunde signera den efter att hon hade haft seminarium. Jag och min lillasyster var bland de sista som kom i till hennes seminarium trots att vi ställde oss i kön 20 minuter innan det började. Hon var så populär.

Vilket som så skulle Clara iväg direkt efter seminariet (sa de i alla fall) så jag hade ingen möjlighet att få boken signerad då heller. Men, men. Förhoppningsvis kommer jag att få den signerad någon gång i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.