Translate

torsdag 8 oktober 2015

Bokmässan | Jag tog bild med Laini Taylor

OMG!!!! Jag träffade Laini Taylor. Jag fick en bok signerad av henne. Jag tog en bild med henne. Jag använde samma penna som hon. Hennes hand rörde min rygg!
Okej, jag fangirlar sönder. Men, hallå! Laini Taylor!
Hon hade en workshop ihop med kulturkollo halv elva på söndagen och efteråt signerade hon böcker och tog bilder. Jag hade med mig hennes bok Blod och stjärnstoft för att förhoppningsvis få den signerad. Jag hamnade längst bak i kön, vilket egentligen inte gjorde något.
När jag kom fram var det som att jag glömde bort allt jag någonsin lärt mig att säga på engelska. Jag var så överexalterad att det inte finns. Jag var tvungen att skriva mitt namn på ett papper för hon förstod inte vad jag hette, vilket jag förstår eftersom det inte direkt är ett engelskt namn.
Efteråt var jag helt skakig och uppspelt och min puls låg på typ 700. Det här var typ något bland det coolaste jag har varit med om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.