Translate

tisdag 20 oktober 2015

Top Ten Tuesday

Dagens tema för Top Ten Tuesday är Top Ten wishes I´d ask the book genie to grant me.

10. Att jag fick spela Ginny i en Harry Potter-teater.
9. Att jag fick vara med på ett Harry Potter-lajv.
8. Att få alla mina böcker signerade.
7. Att kunna stanna tiden när jag läser så att jag hinner läsa mer.
6. Att det fanns ett virtuellt verklighetsspel så att man kunde leva i de böcker som man älskar.
5. Att jag hade ett rum hemma som var helt fyllt av böcker.
4. Att Jag fick ett signerat exemplar av alla Harry Potter böckerna både på svensk och på engelska.
3. Att jag fick träffa J. K. Rowling.
2. Att det skulle komma ut flera Harry Potter böcker. Jag har bara läst två av dem än, men jag vill aldrig att serien ska ta slut.

1. Att jag fick gå på Hogwarts skola för häxkonster och trolldom.
Japp, jag äälskaar Harry Potter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.