Translate

torsdag 1 oktober 2015

Under trottoaren


Antal sidor: 125
Författare: Pernilla Glaser
Originaltitel: -
Serie: -
Huvudkaraktärer: Sam, Lova, Astra
Bokens handling: Boken handlar om Sam, Lova och Astra och staden de lever i, och under. De har olika skäl till att ta sig fram i staden. Ibland över jord, men oftast under trottoaren.
Vad jag tycker: Boken var helt ok, men jag saknade en riktig handling i texten. I övrigt var den väl bra. Språket var bra och jag gillade karaktärerna. De skulle bli riktigt bra i en lite längre bok.
Bästa karaktären: Astra
Läsutmaning: 59. Läs en bok med skor på omslaget
Betyg 3/6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.
Om du kommenterade så skulle jag bli jätteglad!