Translate

lördag 23 april 2016

Dewey´s 24 hour read-a-thon

Just nu pågår Dewey´s 24 hour read-a-thon för fult och precis som förra gången är jag med.  Just nu behöver jag verkligen en boost i mitt läsande. Jag tycker det är så häftigt att tänka att nu sitter det massvis med andra människor och läser precis som jag gör.
Om ni vill veta mer om hur det går för mig så kommer jag att vara aktiv på Instagram och möjligen Twitter under dagen så följ mig gärna där.

Är ni också med i Dewey´s 24 hour read-a-thon? Lämna gärna en kommentar! Vad tycker du är det alldra bästa? Vad läser du? Har du varit med förut? Det är alltid kul att få veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.