Translate

söndag 17 april 2016

SF-bokhandeln. En gåva eller en förbannelse?

För några veckor sedan så var jag i Stockholm på läger och en av mina kompisar tar med mig till SF-bokhandeln. Jag hade hört talat om det en gång innan men det var inte något jag hade lagt någon större vikt vid. När jag väl kommer dit inser jag vilket himmelrike det är. Det är utan tvekan den bästa affär jag någonsin har varit inne i. Frågan är om det är en bra eller dålig sak.
Det är tydligen inte nog med att man ska spendera alldeles för mycket pengar när man går in i en vanlig bokhandel. Det ska tydligen vara så att man ska till SF-bokhandeln bara för att spendera ännu mer. Det finns så mycket fina saker där som inte finns i en vanlig bokhandel att jag bara älskar det.

Problemet är bara att saker kostar pengar…

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där, älskar SF-bokhandeln!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Jag skulle kunna spendera hur mycket pengar som helst där!

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.