Translate

fredag 1 april 2016

Mitt bokiga mars 2016

Lästa böcker:
Berättelser från Engelsfors av Sara Bergmark Elfgren & Mats Strandberg
I ljusets makt av Leigh Bardugo
Min pappa Ann-Christine av Ester Roxberg
Holes av Louis Sachar
Konsten att ha sjukt låga förväntningar av Åsa Asptjärn

Lästa sidor: 1048
Tegelstenar (över 500 sidor): ingen

Bästa bok: Berättelser från Engelsfors
Sämsta bok: Holes

Kvinnliga författare: 4
Manliga författare: 2

Lånade böcker: 1
Egna böcker: 4

E-bok/ljudbok: ingen

Nytillskott:
Korsad av Ally Condie
Främlingen av Diana Gabaldon
Kampen om järntronen av Gerorge R. R. Martin
Berättelser från Engelsfors av Sara Bergmark Elfgren & Mats Strandberg
Kampen om järntronen vol. 3 av George R. R. Martin
Harry Potter and the order of the phoenix av J. K. Rowling
Min pappa Ann-Christine av Ester Roxberg
Antiloper av Ester Roxberg
Lady midnight av Cassandra Clare
Cirkeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Kommentar: I början av månaden gick det ganska bra även om böckerna jag läste var tunna. Sen fastnade jag ett tag på Clockwork Princess. Har också köpt alldeles för mycket böcker. Men, men. Det är bara bokrea en gång per år. Det är väl tur det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.