Translate

måndag 18 januari 2016

4 favoritställen att läsa på

Säng
En av de självklara platserna att läsa på. Alla har en säng i sitt rum (förhoppningsvis) även om man inte har en fåtölj eller något. Då är sägen perfekt om man vill vara i fred.
Soffa
Om du har soffan för dig själv så har du stor plats att bre ut dig på. Men om din familj är hemma så får du räkna med att bli störd.
Fåtölj
Ett av mina favoritställen. Min fåtölj är väldigt stor och rymlig och det är lätt att krypa upp i den med en bok.
Hammock
En hammock är det bästa att läsa i på sommaren om du frågar mig. Vi har vår hammock stående på baksidan och det är inte så ofta folk stör mig där. Det är också det bekvämaste stället ute, för det går utmärkt att halvligga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.