Translate

torsdag 20 december 2018

6 karaktärer jag vill fira jul med | Bokslukaren listar


Julafton kommer närmare och närmare och därför så blir dagens inlägg en lista med 6 stycken karaktärer som jag vill fira jul med.

Tris Prior
Från Divergent av Veronica Roth. Jag har alltid älskat Tris som karaktär och jag har en känsla av att vi skulle ha väldigt roligt tillsammans så hon får helt klart vara med på mitt julfirande.

Fred & George Weasley
Från Harry Potter av J. K. Rowling. Okej, överlag så känns tvillingarna Weasley lite för mycket, men jag tänker att det kan bli ett roligt tillskott och att de kan pigga upp julfirandet lite. Jag behöver ju bara stå ut med dem en dag.

Alba Vinter
Från Ordbrodösen av Anna Arvidsson. Hon känns bara som en så verklig och underbar peson och jag önskar så att hon fanns på riktigt och var min vän så hon får följa med och fira jul.

Clea och Tamar
Från Norra Latin av Sara Bergmark Elfgren. Alltså, Clea och Tamar måste ju vara några av de bästa karaktärerna som existerar och jag tror att det kommer att bli en härlig stämning av att ha med dem.

Om du fick bestämma, vilka fiktiva karaktärer skulle du vilja fira jul med? Lämna en kommentar och berätta!

2 kommentarer:

  1. Ordbrodösen vill jag läsa! Kommer nog ske under 2019! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag verkligen att du ska göra! Det är lätt en av de bästa böckerna jag läst:)

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.