Translate

tisdag 18 december 2018

Julböcker | Pros & cons


I dagens inlägg så har jag sammanställt en kort liten lista med för och nackdelar med julböcker. Jag har inte läst så mycket julböcker tidigare (förutom när jag var väldigt liten), men har betat av några i år.

Pros
+ Mysigt att sitta och läsa i lugn och ro i juletid
+ Förhöjer julstämningen

Cons
- Går bara att läsa under en kort tid på året
- Finns inte några fantasy-böcker eller dystopier
- Det är ett ganska litet utbud

Det här var de för- och nackdelar som jag kom på just nu. Tycker du att jag har glömt något så tveka inte att lämna en kommentar och berätta. Vad tycker du själv om julböcker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.