Translate

måndag 10 december 2018

Pixi adventskalender | Min önskelista


Bildresultat för pixi adventskalender
Okej, om man ska vara ärlig så beställde jag en sådan här igår, men ni får ett önskelisteinlägg ändå.

Hur mysigt är det inte med julkalendrar och vad blir då inte bättre än böcker? Ja, jag vet att jag är 18 år och kanske lite för gammal för pixi-böcker men ni måste hålla med om att de är så söta. Ända sedan jag såg en sådan här på bokmässan för något år sedan så har jag velat ha en bara för att de är så otroligt söta.

Mitt problem är dock att det går emot alla de principer jag har kring att inte köpa onödiga saker. Jag har försökt implementera en mer low impact lifestyle (om ni inte vet vad det är så kolla YouTube, där finns det massor) och att köpa en adventskalender med pixi-böcker bara för att det är en roligt grej går inte riktigt ihop med det.

Men den är ju så söt. Jag skulle vilja motivera köpet med att jag kan göra en video med den. Ni vet en sådan folk gör när de öppnar olika typer av adventskalendrar. Men mitt problem är då att nu är det försent eftersom halva december redan har gått och nästa år så är ju inte denna aktuell längre utan då har den kommit en ny.

Hjälp mig! Lämna en kommentar och berätta vad ni tänker om kalendern. Skulle ni vara intresserade av någon typ av video eller inte? Oavsett vad så är den i alla fall beställd. Ska jag öppna den i år eller ska jag spara den till nästa år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.